sobota, 30 sierpnia 2014

"Unieśmy ręce za nasze miejsce i historię, i zanim odejdę, póki tu jesteśmy, zanim przyjdzie po mnie. Jeszcze zdarzy się cokolwiek i niewiarygodne szczęście padnie na nasze dłonie - Ty wyciągnij je ze mną."

- Czy wszystko jest takie jakim się wydaje?
- To znaczy?
- No wiesz w sensie, że nie wszystko czarne musi być czarne.
- Bo może być białe?
- Tak, wierzysz w to?
- Ponoć cuda się zdarzają.
- Ale odpowiedz mi jednoznacznie. Tak czy Nie.
- Tak, bo są dowody i Nie, bo mnie to nie spotkało.
- Dużo mi to pomogło.
- Potrzebujesz odpowiedzi bo jej nie znasz, ale nie szukaj jej u innych, sama musisz ją poznać.
- Ale jak?
- Może da ci ją czas, może już ją znasz tylko nie chcesz się do tego przyznać, źle szukasz...
- Możliwe.
- Kto pyta nie błądzi i kto czegoś szuka ten to znajduje. Ale nie w pośpiechu z cierpliwością. 

"Wszystko się zmieniło, dziś już nie przyjaźnimy się z tymi osobami, z którymi mieliśmy się przyjaźnić na zawsze, kochamy zupełnie inne osoby niż kiedyś. I wszystko jest inne, nie umiem powiedzieć czy lepsze czy gorsze, po prostu inne."
 _





Wiecie, że gramoliłam tu wczoraj? To chyba pierwszy raz, gdy piszę notkę dzień po dniu ;) Ale widać chce mi się, siedzę samotnie w domu, mama przerywa mi spanie, jak tak można? "Od spania jest noc!?"  -,- A jak ona sobie drzemie po południu to jest dobrze xD Ale okej ;> No to ten...nudna sobota, pewnie taka ostatnia w tym roku, przed maturą nie ma co narzekać na na brak roboty. Dziś oglądałam jeden z filmów, który polecam wszystkim którzy lubią gatunek, tak jak ja to nazywam "ski fi" - "Niezgodna." Teraz pora na książkę, wiem wiem powiecie....najpierw się czyta, a potem ogląda, a ja mam takie zdanie że można i odwrotnie, lektura i tak jest zawsze inna od filmu, więc tutaj zapewne wyjątku nie będzie. Jutro będę modlitewnie spędzała czas jak co roku, to już taka moja tradycja, zawsze w ostatnią niedzielę sierpnia idę na pielgrzymkę do Lutogniewa, jakieś 15 km pieszo, nie-dużo. Wczoraj ze znajomymi nocny i spontaniczny wypad do galerii w Ostrowiem, ktoś z okolic? Piszcie, dziś też tam będę ;) Jeden z lepszych, wakacyjnych dni z kumplami, z dziewczynami się praktycznie nie zadaje, nie wiem ale z przeciwną płcią lepiej mi się idzie dogadać. Coś jeszcze? Od września będę pisała mało, może prawie wcale, chcę się porządnie przygotować do maja i czerwca, mam nadzieję że zrozumiecie, postanowiłam pisać raz na dwa tygodnie albo miesiąc, od komputera też zamierzam się trzymać z daleka i innych pierdół, chyba że trzeba będzie coś zrobić do szkoły. Wprowadzam zmiany, na lepsze, do wszystkiego podchodzę z większym dystansem.

"Carpe diem przyjaciele." (Bukowino choć dziś nie obalaj mojego carpe diem!)

Olek pozdrawia z przed lustra! Uciekam znów walnąć kimę, mama wyszła z domu, do następnej! :)


8 komentarzy:

  1. Piąteczka, mamy wszystkie takie same. :D Ja ani Niezgodnej nie czytałam, ani nie oglądałam, ale może się kiedyś skuszę. ;)
    Changes, changes everyhere... Czyli Twój styl pisania dzisiaj mówi sam za siebie. Zmiany stanowczo na lepsze i szybko widoczne. :P
    Eee... Selfie? O.o hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Cię w tej grzywce!!!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No, widzę Bukowina już sobie markę wyrobiła u ciebie ;)
    Dobra, to nie będę taka i nie wytknę błędów gramatycznych. Ale lepiej do matury je popraw ;)
    Ech, mi się ciagle chce spać, zaczyna mi sie syndrom szkoły... Śpać jak najwięcej, to ostatnia okazja...
    I nawet cie rozumiem, ja też lepiej dogaduję się z chłopakami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh za jednym razem źle że będziesz mniej pisać (będę tęsknić), ale dobrze bo wiadomo wrzesień trzeba się uczyć i są ważniejsze sprawy od bloga. Znam ten ból kiedy zostajesz obudzony w wakacje.. Mnie mama też budzi i to jeszcze tak wcześnie :( Masz racje Olek idź spać, wyśpij się porządnie. Zmiany są fajne, w moim przypadku ciężko się do nich przyzwyczaić.
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten dialog na początku :)
    Niezgodna - czytałam, jest świetna, częściowo przypomina Igrzyska Śmierci (np. w obu jest narrator pierwszoosobowy). Filmu niestety jeszcze nie widziałam ;)
    Miłej nauki życzę :) fajna fotka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tego filmu, lecz na pewno to zrobię. Już tyle obejrzałam, że czasem trudno znaleźć mi coś nowego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Długą przerwę blogową planujesz.. Ale bardzo dobrze Cię rozumiem,komputer,a raczej internet strasznie wciąga :)

    OdpowiedzUsuń