wtorek, 19 sierpnia 2014

happy birthday! :)

No to Olu, skoro dziś kończysz 19 lat... to życzę Ci byś potrafiła działać wg zasady "Nerwy w konserwy i na eksport", by samotność nie okazała się jednak taka zła, żebyś sobie potrafiła odpuścić facetów, żebyś zdała dobrze maturę i egzamin zawodowy, byś wyzdrowiała ze wszystkiego co Cię teraz dopadło, byś znalazła prawdziwych przyjaciół w realu, bo tych blogowych i wirtualnych masz bardzo dużo, byś była pewniejsza siebie i akceptowała wszystko to co się dzieje, może nie stu lat a tylu by dobrze się żyło, więcej uśmiechu i wypatrywania pozytywów, znalezienia w świecie swojego miejsca, by w ogóle żyło Ci się lepiej! ;)


To moje takie pierdolenie do siebiee... ;)
Dziś byłam u fryzjera, zrobiłam grzywkę...co myślicie? Efekt za 4 złote :P


__

Zaczęłam wszystko zmieniać, póki co marnie mi to idzie...bo wszystko mnie dobija, dziś mam swój dzień, choć jest mi trochę smutno...bo mam tak wielkich "znajomych" że nawet nikt nie potrafi napisać głupiego "najlepszego", może znów przesadzam i ktoś do końca dnia się zreflektuje, ale zobaczymy. Ludzi dopiero poznaje się w biedzie, wtedy wiesz ile są warci, zgadzam się z tym. Emocjonalnie czuję się lepiej, stwierdziłam że za rok wyjeżdżam z Polski na stałe, muszę znaleźć swoje miejsce, nic mnie tutaj po za tym nie trzyma. Zostały mi niecałe 2 tygodnie urlopu i powrót do pracy, ciężkiej...matura i egzamin zawodowy. Hmm niby wybrałam już mniej więcej temat w którym chcę robić prezentację, ale jeszcze się waham. ;) Mam czas, jak Wy na wszystko...potrzebuję zmiany klimatu, całkowicie...dobija mnie moje stare towarzystwo, nie chcę się pchać tam gdzie mnie nie chcą, tam czuję się jak gówno, tam nikt nie dorównuje mojemu poziomowi intelektualnemu, nie że mówię że ktoś jest głupi...ale oni nie mają żadnych własnych wartości, są tam wyjątkowe osoby, ale czasem gasną w moich oczach, już sama nie wiem co mam o nich myśleć, nie jestem głupia i słaba, to oni tam tak o mnie myślą, ja dochodzę do poznawania swojej wartości, czuję się tam niedoceniana jak mój umysł. :)

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego kochana! Dużo zdrówka, miłości, uśmiechu na twarzy, prawdziwych przyjaciół i samych szczęśliwych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego, zdrówka i dużo optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w grzywce! Składam najszczersze życzenia! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ! ;* I świetnie wyglądasz w tej grzywce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat :) spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czasem tak myślę, że wszyscy wokół to idioci. Zastanawiam się, jak można być aż tak głupim i niedomyślnym, aroga... Przestańmy opisywać najgorszą osobę, jaką spotkaliśmy w życiu... Hej, każdy coś tam w środku ma! Równie dobrze ktoś może myśleć tak samo o nas, a dam głowę, że jest ktoś taki, a nawet całe tłumy. Jak mówi pewien mądry cytat pewnego mądrego człowieka: jeśli myślisz, że jes­teś tym, za ko­go uważają cię twoi przy­jaciele i twoi wro­gowie, to znaczy, że z pew­nością siebie nie znasz; dlatego opinie innych są kompletnie bezcelowe i te nasze wcale się od nich nie wyróżniają. ;)
    Dosyć ględzenia, przecież masz urodziny! To życzę Ci wszystkiego, co sobie samej życzyłaś... bo dwóch ma zawsze większą moc niż jeden... i większego uśmiechu niż jest na zdjęciu i więcej powodów do tego uśmiechu. :]
    Hej, lepiej dostać mało, ale szczere życzenia niż tysiąc, ale pisanych, bo facebook przypomniał. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej... zdążyłam przed 12 ^^
    spełnienia marzeń, tych najskrytszych, szczęścia, miłości i wiecznej piękności :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Milion lat ;)

    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wszystkiego najlepszego, urodzinki mialaś wczoraj a życzenia ode mnie dostaniesz dzisiaj. Duzo uśmiechu, nie przejmowania się niczym, radości nawet z najmniejszej drobnostki, więcej pozytywnych dni niż negatywnych, chociaż te zle też nam czasami są potrzebne. Zdania matury, egzaminu ! I wszystkiego czego sobie życzysz ;*

    A co do życzeń to ja sobie w tamtym roku też sama skladalam bo rodzina zapomniala, że mialam i też kończylam 19 lat..

    Ale Ci ladnie w tej grzywce, ciekawy masz kolor wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. więc ja Ci życzę, żebyś znalazła to swoje miejsce w świecie :)
    I grzywka super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :*
    co do zmiany fryzury, to super :)
    mała rzecz a cieszy, mały krok do wielkich zmian :) trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń