czwartek, 24 lipca 2014

SĄ ZWIĄZKI BEZ MIŁOŚCI I MIŁOŚĆ BEZ ZWIĄZKÓW.



Nie mam pojęcia co się stało ze mną,
Coś zamieniło światło w ciemność - Negatyw,
Ostatni rok, dwa, miałem ciężko,
Znowu czuję się jak przegrany śmieć, bo,
Wszystko się wali prócz tej ściany przede mną,
Mówiłem sobie wiele razy "zmień coś" i zmieniałem,
Byłem daleko stąd. Wyszło na to, że to nietrwałe,
Stoję dokładnie tu, gdzie stałem parę lat wstecz
Lecz oczy, którymi patrzę zgubiły swój blask gdzieś
Po drodze. Gdyby nie te parę pompek i brzuszków
Które wytrwale tak robię, co dzień wciąż bym leżał w łóżku
Nie dorwiesz mnie pod telefonem ziom. Cóż - znów
Nie chce mi się zamieniać z kimkolwiek choćby dwóch słów
Mam swój dół. Pierdolę odpowiedzi na maile
Nie chcę odwiedzin, chyba, że masz dla mnie lek na receptę
Biorę te, które mam, ale zdają się lecieć w próżnię
Ile trzeba tego zeżreć, żeby nie chcieć umrzeć?

 Hipotermia!
Zimny wiatr owiewa ślad po niespełnionych marzeniach,
Gdzieś tam głęboko na dnie mojego zmarzniętego serca,
A ja nie umiem znaleźć w sobie światła, nawet w świetle dnia

___

 Nie mam siły by wstać
Nie mam siły by iść
Nie mam siły by grać
Nie mam siły by żyć
Eksploduje mój mózg
Atakuje mnie chłód
Zasypuje rój gruz
To rujnuje mnie znów
___

TAK SIĘ CZUJĘ...





szanuj ja, bo jest jedna z tych, której nie może mieć każdy.

7 komentarzy:

  1. wstrząsające...ale bardzo wymowne i dające do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem skąd tyle smutku i żalu.
    Wstań i idź na przód.
    www.sszzansa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam że spytam, ale skąd jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  4. to pytanie o miejsce to ode mnie
    www.sszzansa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cokolwiek by się nie działo nie smuć się aż tak! Podnieść się jest najgorzej (coś o tym wiem), ale jak już się ruszy do przodu to zdecydowanie łatwiej się żyje :)
    Trzymaj się przyjaciół i rodziny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cokolwiek się stało mam nadzieję,że wyjdziesz z tego doła.
    Wiersz mi się podoba, tylko nie pasuje mi tak to przekleństwo.

    OdpowiedzUsuń