sobota, 26 lipca 2014

OGARNIJ SIĘ IDIOTKO.

ale ja jestem głupia, wszystkich oskarżam o zaślepienie a sama trochę taka jestem, ostatnio moje problemy są dla mnie najważniejsze, jestem egoistką, a może czas skupić się na sobie? on już wie, nie ode mnie, ponoć sam się domyślił, a może nadal nie wie...szczerze SRAM NA TO, MAM WYJEBANE. wiem, że pora pomyśleć o sobie, skupić się na własnym szczęściu i myśli w innym kierunku, by zacząć robić to co się kocha, chcę być szczęśliwa, koniec użalania się nas sobą, jestem gotowa do działania, potrzebuję motywacji. cieszę się, że mam takich ludzi obok siebie, którzy mnie wspierają...a może przyjaźń istnieje? koniec znajomości, nie przeze mnie...z własnego wyboru, choć i tak czuję się winna, nie będę zwalać na siebie wszystkich problemów całego świata. WSTAJĘ BY WALCZYĆ, POTRZEBUJĘ KOPA W TYŁEK. CZAS ZROBIĆ COŚ DLA SIEBIE!!!

Z Niką ;)


14 komentarzy:

  1. Czemu dla siebie..? Nigdy nie szukałam szczęścia w spełnieniu. Szukałam szcześcia w zapomnieniu. Nic mi tak nie poprawia humoru jak zajmowanie sie sprawami bliźnich, przy ich kłopotach moje są małe, a za to jak dobrze zarażają radością, entuzjazmem... Gdy myślę o sobie, popadam w chandrę nad swoim podłym życiem, no i po co? Nie kreuje się na dobrodziejkę ludzkości, nie. Tylko może ci też pomogłoby zaprzestanie myślenia tylko o sobie i swoich problemach, a zajęcie się problemami i szczęściem innych? Moze tez zarazą cię entuzjazmem? Niekoniecznie przyjaciele, inni ludzie też istnieją na świecie.

    Hmmy, musiałąm chodzić w glanach w górach, bo zapomniałam adidasów ;) Z dwojga złego lepsze glany niz trampki. A innych ciuchów niż zcarne po prostu nie mam, niepotrzebne mi. Jak juz coś robię, to naprawdę, do garderoby też to się odnosi.
    Ja mam aparat, więc ja latam i cykam fotki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za, rób dla siebie jak najwięcej, bądź z tego dumna, czerp energię i uśmiechaj się sama do siebie- dużo optymizmu wnosi to w życie, sama to preferuje i czuję się świetnie! pozdrawiam! :))))


    www.kasiek91.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. no i dobrze: zrób coś nareszcie dla siebie! tylko dla siebie! trzymam kciuki!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś skupiałam się na tylko na swoich problemach a nie robiłam nic dla Siebie,

    Az któregos dnia pomyslałam zrób cos dla Siebie ..

    www.bela-bloog.blogpsot.com ui mnie nowy post

    dziękuje za komentarzi o dowiedizny na moim blogu .. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to masz kopa ode mnie! Idź i walcz, spełniaj swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz potężnego KOPA ode mnei:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ode mnie tez masz KOPA :D
    Masz rację od czasu, do czasu trzeba zrobić coś dla siebie :)
    Fajna fotka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nowy post ;)

    www.bela-bloog.blogspot.com

    Dziękuje za komentarz i odwiedzinki to mnie motywuje do dalszego pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałam ponieważ wspomniałaś o wakacjach w Antoninie, a ja nie mam daleko do Antonina, jestem z Kępna :) Czasami do Antonina jadę ze znajomymi nad wodę :) stąd to pytanie. :) W Ostrowie byłam tylko raz i wkrótce pojadę drugi raz aby odebrać paszport :)
    Po przeczytaniu postu- trochę zdrowego egoizmu nikomu jeszcze nie zaszkodziło :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    www.sszzansa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że w końcu przestaniesz marudzić i zabierzesz się za życie. Kopa w tyłek masz od każdego z nas. Motywację musisz znaleźć sobie sama, chyba, że już to zrobiłaś. Ale taka podstawowa, to bycie szczęśliwym, prawda? A to już wiesz, teraz tylko żyć.
    Hmm... kam-ci-a zmieniła adres, czyżby? Żeby nie było tak strasznie, kto tu właściwie prawi ci kazania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba wiedzieć, kiedy zrobić coś dla siebie, nie można o tym zapominać.
    Idź do przodu i nie oglądaj się do tyłu :)
    Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, trzymaj się :]
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Egoistką czasem fajnie być ;)

    Zapraszam na moje dwa blogi:
    Jeden jest w formie gazety internetowej o muzyce - www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl
    A drugi o wszystkim i o niczym jak ja to określam - www.Rebelle-K.blog.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. poza "tytułem", który sobie nadałaś w głównym temacie podpisuję się pod całością i widzę, że nastąpiło przebudzenie... hurrra!!! ciesze się z Tobą i zachęcam do większej dbałości wyłącznie o siebie, trzymam kciuki Mała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Egoizm czasem jest potrzebny,oby tylko nie zaślepiał,musi być doza rozsądku.Fajna fotka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń