sobota, 19 lipca 2014

LALALAND.


HEJKA MOI KOCHANI.... TAK BEZ EMOCJI DZISIAJ, BO NIE MAM HUMORU, W SUMIE NA NIC NIE MAM OCHOTY. 
OSTATNIO MAM TAKIE ZMIENNE HUMORY JAK KOBIETA W CIĄŻY, A W NIEJ NIE JESTEM. 
W JEDNEJ CHWILI POTRAFIĘ DOCENIAĆ WSZYSTKO I UŚMIECHAĆ SIĘ NAWET DO ŚCIANY, A W INNYM PŁACZE I SIEDZĘ ZAMULONA. 
KILKA DNI PRZERWY OGŁASZAM, BO DZISIAJ JADĘ NAD JEZIORO NIBY, A W SUMIE JUŻ NAWET NIE MAM OCHOTY....
EH, A NA WAKACJACH BYŁAM OSTATNI RAZ JAK MIAŁAM 12-13 LAT, CZYLI HEN CZASU TEMU.
 TE WAKACJE SĄ ZARAZEM NAJLEPSZYMI JAKIE MIAŁAM I NAJGORSZYMI, Z POWODU MOJEGO CIĄGŁEGO ŁKANIA. 
ODEZWĘ SIĘ NIEDŁUGO I NADROBIĘ WSZYSTKIE ZALEGŁOŚCI. 
PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKO...


Cześć, To ja - najgorsza osoba jaką mogłeś w życiu spotkać.

6 komentarzy:

  1. Przerwa na kilka dni to nie przerwa. To zwyczajny czas dla siebie. I nie mów, że jesteś najgorsza. Wszyscy jesteśmy czasem najgorsi, ale nie najgorsi w całym życiu. :P
    Poza tym, chyba każdy ma czasem takie wahania, że nie wie, czy się cieszyć, czy płakać. Śmiej się ze wszystkiego, naprawdę pomaga. I fajnie potem obserwować miny ludzi, kiedy robisz to bez powodu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż nie chcesz jechać nad jezioro, to mam nadzieję, że odpoczniesz i nabierzesz troszkę sił i optymizmu!

    weroniakrudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku życzę :)
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak wyjazd się udał, także wszystko jest na dobrej drodze. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że wyjazd się uda.
    Odpoczniesz trochę.
    Trzymaj się i walcz z przeciwnościami losu :]
    Pozdrawiam oraz czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń