poniedziałek, 21 kwietnia 2014

TAKA MŁODA, TAKA GŁUPIA....


"Młodość minie, tych chwil jak taśmy nie przewiniesz.
Nie możesz dwa razy zobaczyć jak seansu w kinie."

 "Od czasu do czasu dobrze jest zrobić sobie przerwę w poszukiwaniu szczęścia i po prostu być szczęśliwym."

___
TRWAJ CHWILO TRWAJ...OD KILKU DNI JEST SPOKO, NIE NARZEKAM...NAWET WIĘCEJ CZUJĘ ŻE ŻYJĘ, ŻE ODDYCHAM, ŻE  JESTEM WE WŁAŚCIWYM MIEJSCU I CZASIE, MĘCZĄ MNIE PEWNE SPRAWY, DUSZĘ SIĘ WRĘCZ CODZIENNOŚCIĄ....ALE KIEDY JEST IDEALNIE? 
NIE WSZYSTKO JEST NA SWOIM MIEJSCU, ALE MOŻE WŁAŚNIE O TO CHODZI BY DOCENIĆ DZIEŃ, CHWILĘ, WSPOMNIENIE, DOCENIĆ UŚMIECH, ŁZY, KAŻDE SŁOWO KTÓRE SŁYSZYMY? 

hmmm... święta objawiły się nudą, ale to znalazła się do przeczytania książka, znalazło się czas na spacer, bieganie, spotkanie ze znajomymi, wolne idzie w parze z uśmiechem ;)


Ostatnio odczuwam stan w którym mam wrażenie, że nie umiem już tak pisać jak kiedyś...na poprzednim blogu miałam więcej czytelników, czułam że się spełniam i wiem, iż to co pisałam motywowało ludzi...wiedziałam że to co napisałam ma sens. 
A teraz od dawna...nie mam weny, nie piszę już tak sensownie, nie potrafię obrać w zdania konkretnie co mnie boli, jąkam się? 
Czuję, że być może nie posiadam tego talentu co kiedyś....a może nigdy go nie miałam. 
To tak trochę mnie dołuje i sprawia, że mi smutno. 
Na jakiś czas zaprzestaję pisania książki na blogu, bo wiem że to co czytacie nie ma sensu i nawet się nikomu nie podoba. Przepraszam. 
Chciałabym odnaleźć siebie, tylko jak?



" Kochasz życie, którym żyjesz, żyjesz życiem, które kochasz."

__ 

Ostatnio wzięło mnie na filozofię, więc wybaczcie mi, kiedyś w przyszłości chciałabym ukończyć takie studia. Mówię całkiem poważnie.

Do zobaczenia za kilka dni! ;)

18 komentarzy:

  1. Nie można mieć talent, a później nagle go nie mieć. Po prostu nie masz weny, też często mnie to dopada, ale po jakimś czasie mija.Filozofia? No co kto lubi, ale z pracą po tym chyba ciężko :D Pozdrawiam!
    ksiazkoteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie się zmieniają. To, co pisałam kiedys, wydawało mi się genialne-może nawet takie było, ale dla mnie dawnej... Trzeba przekraczać kolejne granice, a to robi się coraz trudniejsze, w końcu którerś granicy juz nie mozesz przeskoczyć, musisz podogdzić się z tym. Ale poczekaj, może wena przyjdzie znowu, nigdy nic nie wiadomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze tak jest, że jeśli czytasz coś swojego po napisaniu to wydaje się wspaniałe. Za to, kiedy czytasz, choćby następnego dnia, to brzmi już zupełnie inaczej. :P Ale czytelnicy patrzą na to pierwszym okiem, więc bez strachu - wena przyjdzie i się odwdzięczy. (Ale wena wredna, bo odchodzi w złych momentach...) Talentu się nie traci, najwyżej można go powiększać. To, że widzisz u siebie błędy, znaczy, że potrafisz je poprawić.
    Co do twojego komentarza u mnie. Pisząc, zalepiam humorem dziury, a przynajmniej próbuję. xd Zależy to w dużej mierze, o czym się pisze i jaki charakter ma mieć opowiadanie. Tak mi się wydaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze miałaś talent do pisania notek i nadal go masz <3.
    Czytam wszystkie twoje notki jednak rzadko kiedy komentuje xD
    Błagam Cię pisz dalej książkę była świetna i mi się bardzo podobała.
    Ja też teraz ostatni weny nie mam co co chyba jest zauważalne -,-
    Ps. świetna Fotka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Filozofia to najwspanialsza z nauk. Potrafi udowodnić ci, że posiadając trzy jajka posiadasz ich pięć. Potrafi udowodnić ci że własnie stoisz na latarni morskiej i patrzysz na fale. Sprawia, że zaczynasz zastanawiać się czy to co w tej chwili jest twoim życiem nie jest w rzeczywistości snem, a z kolei to co wydaje się być snem jest życiem. Zaczynasz się zastanawiać czy w ogóle coś można nazwać życiem i dlaczego żyjesz.
    O ile nie doprowadzi cię to do ciężkiej choroby psychicznej, masz szansę zostać nie znanym nikomu profesorem, szanowanym bardzo w pewnych kręgach i próbującym załatać własną dziure budżetową, co do której nie jest nawet pewien, czy realnie istnieje. I co to znaczy realnie?
    Tak, mnie tez fascynuje filozofia :) Ale do tego trzeba mieć tęgą głowe i umieć zapomnieć o swoich małych sprawach, a zająć się sprawami wielkimi i nieprzydatnymi. To nawet nie jest nauka, to już jest szaleństwo.
    Szczerze mówiąc, za cholerę nie mogę sobie przypomnieć o czym pisałaś na poprzednim blogu. Wydaje mi się, że o tym samym co na tym. Więc problem realnie nie istnieje, w każdym razie w mojej świadomości, więc dlaczego nie uznać ze i w twojej nie istnieje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem nadal piszesz świetne notki :) potrafią skłaniać do przemyśleń :)
    Brak weny może jest spowodowany tym, że teraz masz gorszy czas w życiu... Pisz dalej książkę chętnie będą ją czytać. Co do studiów, uważam, że jak najbardziej nadajesz się na ten kierunek :) Świetne cytaty do wpisu dobrałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. do zobaczenia ;)
    powinnaś więcej swoich fotek wrzucac - ładnie na zdjęciach wychodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Talent pozostaje w człowieku do śmierci.
    Być może zmieniłaś trochę styl, ale nadal się on bardzo podoba ;)
    W życiu nigdy nie ma idealnie, dlatego trzeba się cieszyć z drobiazgów ;)
    Podobają mi się te 'złote myśli' <3
    Kierunek studiów ciekawy. Takie ukończył mój dalszy kuzyn, tylko właśnie...znaleźć pracę jest ciężko.
    Trzymam za Ciebie kciuki i czekam na kolejny wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że masz tak jak ja. Brak weny. Ale talentu się nie traci, nie martw się. :)
    Ładne zdjęcie, takie delikatne. Zauważyłam, że zmieniłaś kolor włosów. :>

    Jak tylko będę robić domówkę, dam znać! :D A w ogóle skąd jesteś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ilość odłon naszych blogów czy komentarzy nie świadczy o talencie, ja też miewam dni takiego zwątpienia jak ty, czasem myslę, żeby wyłączyć możliwość komentowania i być po prostu wolną w swej twórczości, jaka by ona nie była... wena to niesforne zwierze... raz jest raz niema

    http://spiskownik.bloog.pl/id,340257573,title,Wena,index.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jeżeli kręci Cię filozofia to studiuj ją! nie ma nic lepszego niż nauka tego, co się kocha!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam serdecznie i zostawiam wiosenny uśmiech na promykach słońca.Człowiek nie maszyna i też potrzebuje oddechu.Nic na siłę,musi być czas na ładowanie energii.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ciekawy kierunek sobie wybralas, na pewno będzie super :)
    Pewnie chwilowo nie masz weny, więc nie przejmuj się tym, ważne że posiadasz ogromny pisarski talent więc to co najważniejsze to jest na swoim miejscu ;*
    Masz rację ciesz się z wszystkiego i nie narzekaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami już tak jest kiedy nie mamy weny i wszystko wydaje się nam że to co robimy jest bezsensu. W Twoim przypadku widać że się starasz a ja to doceniam i sądzę że inni czytelnicy też♥ Kiedy nie masz weny najlepiej poszukaj jakiejś inspiracji w tym co już zrobiłaś! Chodzi mi o starsze posty, poszukaj jakiegoś małego punkcika, który da Ci do myślenia :) Moim zdaniem ogólnie jesteś jaka jesteś i byłaś ;> Cudowna *.* Przesyłasz różne cytaty, które dają do myślenia, posty, które w pewien sposób mnie motywują! *.* Sądzę że filozofia to świetny kierunek dla Ciebie! Ale sama wybierzesz to co Ci się najbardziej podoba :3 3-maj sie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu :)

    przepraszam za nieobecność, aczkolwiek nie mam zbyt dużo czasu żeby zaglądać tu i tam a tymbardziej coś skrobnąć... mam nadzieję, że z czasem to nadrobię... :)

    serdecznie pozdrawiam.


    www.kasiek91.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno mi powiedzieć od czego to zależy. ale chyba nawet się nie da mieć talentu,a po pewnym czasie go stracić. Przecież on zostaje. A może po prostu to tak chwilowo? Może wena wróci niebawem. Przynajmniej tak mi si wydaje. Każdy najpierw nie ma żadnych pomysłów, a potem one wszystkie nagle przychodzą i jest ich tyle,że nie wiadomo nad czym się skupić. Chcę czytać twoje opowiadanie tak samo jak zapewne większość osób. Mam nadzieję,że jeszcze do niego wrócisz.
    Jeśli Cię interesuje filozofia to może lepiej zrobisz jak pójdziesz na ten kierunek niż taki, który Cię kompletnie nie interesuje. Choć z drugiej strony to jest kierunek bardziej hobbistyczny. Bo co można robić po filozofii? Być nauczycielem filozofii.

    OdpowiedzUsuń
  17. nic nie straciłaś, ani weny, ani talentu... po prostu jest czas siewu i czas plonu, a wcześniej trzeba glebę "użyźnić"... i teraz jest ten czas byś się "odnalazła" i budowała wewnętrznie, powodzenia i zapewniam, że ciągle skutecznie motywujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nową notkę, nie wiem co się u Ciebie dzieje :(

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń