poniedziałek, 7 kwietnia 2014

FREE TIME.

CHWILOWA PRZERWA, GDYŻ Z POWODU INFORMATYCZNYCH NIE MAM CHWILOWO JAK PISAĆ, PONIEWAŻ MÓJ KOMPUTER SIĘ ZEPSUŁ, JAK COŚ SIĘ ZMIENI DAM ZNAĆ, GÓRA Z 2 TYG. (MAM NADZIEJĘ, ŻE KRÓCEJ). PRZEPRASZAM, IŻ NIE MACIE TERAZ WE MNIE WSPARCIA, NIE ODWIEDZAM WASZYCH BLOGÓW I NIE KOMENTUJE, Z GÓRY MÓWIĘ, ŻE JAK WRÓCĘ TO WSZYSTKO ODROBIĘ I NADROBIĘ.

WASZA OLA.


PS. ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA NOTEK NIŻEJ I NA ZABRANIU GŁOSU W ANKIECIE, GDYŻ CHCĘ POZNAĆ WASZE ZDANIE NA TEMAT MOJEGO ŚWIATA ;)
POZDRAWIAM, TRZYMAJCIE SIĘ.


8 komentarzy:

  1. wracaj szybciutko!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej biedna :C Mam nadzieję że wrócisz szybciutko bo wszyscy za Tobą tęsknimy!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę strasznie tęsknić ;(
    Mam nadzieję, że wszystko niebawem wróci do normy i naprawią ci komputer i będziesz z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, ze szybko wrócisz.
    Bardzo przepraszam za nieobecność, nadrobiłam poprzedni wpis ;)
    Rozumiem Cię z tym komputerem, bo sama mam komplikacje i głównie z tego powodu nie pojawiła się jeszcze notka ;/
    Pozdrawiam ciepło :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na Twój powrót, od kogo mam czerpać inspirację?

    OdpowiedzUsuń
  6. a więc powodzenia w naprawie, mam nadzieje, że niezbyt kosztowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zepsutym komputerem to nie ma jak pisać. Dlatego mam nadzieję,że na naprawa szybko nastąpi i szybko wrócisz

    OdpowiedzUsuń