poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Krzyk ciszy rozrywa od środka mętny wzrok...

Hejaaaa moje anioły ;)
Olek znów wrócił i ma się całkiem nieźle, czasem dostaje na łeb i ma takie odpały, ale żyje, w sumie dzień po napisaniu notki o przerwie technicznej mój komp był już sprawny, ale przedłużyłam swój urlop o kilka dni i na bieżące sprawy ;) Nie bądźcie źli, ale już spokojnie wróciłam ^^
W szkole spoko, zaliczam bieżące sprawy i czekam na wolne, dużoo myślę, czytam, biegam, znów stałam się w kimś rodzaju kinomana, ale za to ostatnio porzuciłam moją pasję - pisanie, nie mam weny. Chyba się zakochuję w NIM, ale nie chcę tego gdyż uważam, iż miłość to cierpienie a po za tym dzieli nas zbyt duża różnica wieku, tak naprawdę staje się dla mnie kimś ważnym, przyjacielem ale takim prawdziwym, nie tylko z niego dobry empatyk i słuchacz, ale w pełni mnie rozumie i ma podobny styl życia do mnie, lubię wchodzić na jego tok myślenia i słuchać teorii, przeżył więcej ode mnie i w pewnych kwestiach mi pomaga, nie jest egoistą...na tyle mogę to stwierdzić, życiowy i bardzo podobny do mnie. Miałam wstawić rozdział, ale nie mam ochoty tego przepisywać, ale pojawi się.

WKOŁO WIEJE WIATR,
WIDZĘ TEN CHORY ŚWIAT,
ŻYJĘ W NIM, ALE DUSZĘ SIĘ TYM
NIE WIEM CO POTRZEBNE JEST MI DZIŚ,
CHCĘ LATA, A MOŻE WIOSNY,
CHCĘ ZOBACZYĆ CIĘ TEJ NOCY,
NIEBO WISI NAD NAMI,
ALE WIEDZ ŻE DZIŚ SIĘ NIE POŻEGNAMY,
EGZYSTENCJĄ JESTEŚ DLA MNIE,
ELOKWENCJA TO JUŻ PRZESADNIE,
KOŃCZĘ JUŻ TEN WIERSZ, MÓWIĄC WAM
OSTATNIE SŁOWO "CZEŚĆ".


https://www.youtube.com/watch?v=1zfzka5VwRc (MÓJ KAWAŁEK NA DZIŚ)


"Od czasu do czasu dobrze jest zrobić sobie przerwę w poszukiwaniu szczęścia i po prostu być szczęśliwym."


za kilka dni wracam do Was już na tyle, że będę sobą ;) teraz idę szukać egzystencji w papierosie ;)
elooo !

14 komentarzy:

  1. Piękna jesteś xD Widziałam już te zdjęcia na fb :D Szkoda że dziś nie napisałaś rozdziału, ale cieszę się że w końcu jesteś! Sądzę że wszyscy tęskniliśmy♥ Też kocham czytać a dobrze w sumie że biegasz są tego naprawdę duże plusy. Co do miłości to tego nie ogarniesz ;) Takie życie ;*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinoman - kinowoman... Wątpię, że istnieje takie słowo, ale brzmi dość ciekawie... xd Jak to porzuciłaś pisanie? To jest zbyt dramatyczne. Przecież piszesz tutaj, a to też się liczy.
    Tydzień to nie taka długo przerwa, ważne, że wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne zdjęcia, ale Ty jesteś ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało uczuciem...hmm... trzymam kciuki mimo Twoich wątpliwości... miłości rządzi się swoimi prawami, nie poradzisz, jak ustrzeli to jest i już, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze,że wróciłaś. Ja za to porzuciłam oglądanie filmów, a dopiero co zaczęłam oglądać dramę! Może nie jestem i nie byłam kinomanem, ale zdecydowanie zrobiłam sobie małą przerwę od oglądania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że już jesteś ;)
    Widać, że wiosna idzie - miłość czuć w powietrzu ;)
    Mogę powiedzieć Ci tyle, abyś na siłę z tym nie walczyła. Zobaczysz co będzie dalej :]
    Super zdjęcia ^^
    Cieszę się, że u Ciebie już trochę lepiej :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ładny kolor włosów ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna.. ja kinomanem nigdy nie byłam, lubiłam co prawda oglądać całymi dniami dramy, ale raczej jestem osobą wychowaną w świcie książek. Książka jestem lepsza niż kino. Przynajmniej dla mnie.
    Cieszę się, ze wróciłaś. Teraz kiedy będę używać tego konta, czyli goszczę od teraz na blogspocie, będę jeszcze częściej tu wpadać.
    Pozdrawiam
    Ash Cross

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość nie musi być cierpieniem to kwestia podejścia do tego uczucia... Dziekuje i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeah widzę, zę ktoś wreszcie zaszczycil nas swoją obecnością, super, że już wrócilaś, brakowalo mi Ciebie i Twoich postów :)
    Przyszla wiosna i zakochanie u Ciebie kwitnie, wątpiwości są zawsze, pewnie z czasem zobaczysz czy coś z tego wyjdzie czy zostaniecie tak jak teraz jesteście przyjaciolmi :) Ale i tak życzę Ci powodzenia ! ;*

    czekam na dalszy ciąg opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. głupku! nie pal! Ja wiele miesięcy potem rzucałam palenie! Zabraniam Ci i już!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj lepiej rzuć palenie, gdzieś kiedyś czytałam, że każda fajka skraca życie o 7 min, a na biologii pani nam mówiła, że są w nich składniki, które stosuje się przy produkcji trutki na szczury, serio mówię, a tak w ogóle to nasza nauczycielka od polskiego pali, na lekcjach jak coś nam tłumaczy i złapie ją kaszel palacza to aż wypowiedzi nie umie dokończyć ;)
    Nie bój się miłości ona może dać wiele szczęścia :)
    świetny wiersz i ładne fotki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, żeś szczęśliwa :)
    Czy różnica wieku może przeszkodzić w przyjaźni, miłości? Jak dla mnie ni trochu.. :)

    OdpowiedzUsuń