niedziela, 11 maja 2014

Kropka nad "i".

Muszę odpocząć, złapać oddech...nie jest źle, ale za dobrze teraz też nie będzie. Wszystko się zmienia, muszę poukładać pewne sprawy i rzeczy, skupić się na sobie. Do końca maja będę egoistką, ale wybaczcie mi po prostu muszę zostać sama. Wrócę, jak zawsze. Nie mam innego wyjścia, póki co na 2 bloogu też nic  się nie pojawi. Filozof, którym siebie nazywam wciąż nazywam, i lubię to określenie chce mieć trochę lajtów, chce poskładać wewnętrzne okruchy, które się sypią. Odnaleźć w tym wszystkim siebie. Mama mało czasu, ale może wystarczy. Dzięki za zrozumienie.

17 komentarzy:

  1. Każdemu potrzebny jest czas,chwila oddechu,czas na przemyślenie i regenerację.Zatem korzystaj z danego Ci czasu,bo to Ty jesteś jego zarządcą i panią samej siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejej... Zawsze tak jest, kiedy przez jakiś tydzień nie ma mnie w internetach, wszyscy robią sobie przerwy. xd Nie jesteś egoistką. Po prostu szukasz czasu dla siebie, ale pamiętaj, że blog to też część ciebie. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego odpoczynku :)
    Każdy musi mieć chodź chwilę dla siebie :) czekam na powrót

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, ale masz szybko do nas wrócić jak skonczy Ci się przerwa ;* Nie masz wyjścia xD
    Udanego myślenia i odpoczywania, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uściski Olek :) taki egoizm jest potrzebny, jest zdrowy i od czasu do czasu trzeba z niego czerpać... trzymaj się, dalej idź swoją drogą i ciągle się nie uginaj :) wiesz co i jak robić, a to Twój największy potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nic.. to czekamy i trzymamy za ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och kochana, ja też potrzebowałam takiego restartu ostatnio. Odpoczywaj! Ściskam!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na powrót w takim razie, mam nadzieję, że wszystko będzie okej :)

    pozdrawiam.


    www.kasiek91.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro potrzebujesz przerwy... będziemy czekać aż wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy potrzebuje chwili wytchnienia. Trzymam kciuki żeby tyle czasu wystarczyło, żebyś wszystko poukładała :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Rozumiem też potrzebowałam czasu dla Siebie
    Poczekamy aż wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej rozumiem sytuację nie musisz się w końcu tłumaczyć. Każdy z nas ma problemy i sprawy, które trzeba załatwić. Mam nadzieję, że wszystko Ci się uda i ułoży trzymam kciuki powodzenia :*
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam za nieobecność, ale nie miałam chwili żeby usiąść i spokojnie poczytać wpisy :(
    To zrozumiałe, każdemu przyda się czasami taki odpoczynek. Mam nadzieję, że szybko wrócisz.
    Życzę szczęścia w układaniu spraw :)
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  14. No to niech wiosna napełnia nowymi pomysłami Twoje akumulatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wracaj :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń