piątek, 2 stycznia 2015

Utrwalić chwilę.

Tak, wiem miałam wrócić. Ale jak zawsze jestem zbyt mało zorganizowanym człowiekiem. Mam mnóstwo zajęć, nie mam na nic czasu, to idę tam, to robię tamto i na dodatek olewam to co najważniejsze, a  jeszcze z jakieś pięć miechów i kończę szkołę. Jest totalnie inaczej, tyle się dzieje, a ja mam wrażenie że stoję w miejscu i patrzę na film. Ogólnie chyba jest trochę lepiej, ale też nie na tyle, by jakoś wielce skakać ze szczęścia. Jedna z moich najlepszych koleżanek robiła ze mnie zwykłą kretynkę od jakiegoś czasu, w ostatnich 2 numerach gazety do której piszę pomijają moje teksty, choć proszą bym wysyłała, do tego olewanie innych osób, za to poznałam kilka nowych twarzy, z wieloma mi się kontakt poprawia, mam lepsze samopoczucie, wena przychodzi częściej. Mam kilka postanowień noworocznych, które zamierzam jakoś spełnić, jakoś zrealizować. Na ile mi się uda, to czas pokaże.
Sylwestra spędziłam w miłym towarzystwie, na niezłym strolowaniu, na wielogodzinnym niewyspaniu. Nie będę robić podsumowania bo to chyba bez sensu, zrobię to we własnym zakresie, mimo burz, wiele słonecznych dni tez mi sprzyjało. Teraz nic nie obiecuję, ale chcę by było lepiej, by Wam też się powodziło. Moje życie zjeżdża z torów i wraca na nie, ale już nie jest tak samo, muszę się zacząć przygotowywać do większych spraw, bo one nadchodzą, nie ominą mnie, wiem że wkraczam w dorosłe życie, koniec z byciem dzieciakiem, zaczynam bicie własnego rachunku i płacenie go.
Do kiedyś tam, podejrzewam iż do ferii. ;)


 


"Szczęście to najpierw odwaga."

8 komentarzy:

  1. Ferie to odległy czas :D Zorganizować idzie się łatwo. :)) Dasz radę! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki abyś spełniła postanowienia noworoczne :]
    Rozumiem Cię z brakiem czasu :/
    Trzymaj się ciepło :)
    Czekam na kolejny wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie założyłam trzeciego bloga. Jestem głupia XD
    Postanowienia noworoczne? Też mam, ale słyszałam że nie jest konsekwentna, więc nie wiem czy będe potrafiła ich dotrzymać :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! Dobrze, że twoje samopoczucie się poprawiło ^^ Dasz radę ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zahipnotyzował mnie ten obrazek. :) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, ja sobie niczego nie postanawialam co bedzie to bedzie, w tamtym roku tez tego nie robilam i byl to naprawde swietny rok:0
    pozdrawiam i powracam
    taksentymentalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny gif :D niezorganizowanie... znam to :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj w nowym roku :)
    trzymam kciuki, za maturę i to dorosłe życie :)

    serdecznie pozdrawiam :)



    www.kasiek91.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Olek, dasz radę :) no Kto jeśli nie Ty :) czekamy na Ciebie, ja czekam :) wracaj, plissssssssss ;)

    OdpowiedzUsuń