piątek, 8 maja 2015

tyle wygrać

Pytacie jak matura: polski to banał - trudno go nie zdać, matematyka jednak nie okazała się taka trudna, polski ustny zdany na 65%, ustny niemiecki 70%. :) We wtorek tylko pisemny niemiecki, czuję że maturę zdam bez większych komplikacji. Nie pisałam żadnych rozszerzeń, więc mam już praktycznie spokój.
Zarejestrowałam się jako osoba bezrobotna, szukam pracy, bo tą co miałam załatwioną niestety odebrał mi ktoś inny. Mam propozycję wyjazdu do Holandii, ale jeszcze się nad tym zastawiam. Szkołę zakończyłam równe dwa tygodnie temu i odpoczywam. Składam papiery do różnych firm i tylko oczekuję na odzew, rozwala mnie gadanie "zadzwonimy". Na chuj takie pierdolenie. W czerwcu zawodowe i dni mojego miasta. Nie powiem w tym roku się postarali "Donatan i Cleo" oraz "Mirami" (sex-ulana niebezpieczna), kojarzycie nie? Samopoczucie to raz wloty i upadki, generalnie ostatnio nie narzekam. Czekam na wymarzoną wolność by zacząć się realizować, nie utknę jak inni schematyczni ludzie, nie powtórzę tego. A może będę jak Zenon i mimo, że nie chciał być taki jak ojciec, był o wiele gorszy. Tak, chodzi mi o "Granicę" Zofii Nałkowskiej. Pełna wiara i czas powróci od wtorku, 3majcie kciuki za wszystkich maturzystów.
Do zobaczenia za kilka dni!
Ps. chwila rozrywki, zapraszam do czołówki mojej klasy:  https://www.youtube.com/watch?v=bglmrV5ZqcY&feature=youtu.be

-
"Jest się nie takim, jak myślą ludzie, nie jak myślimy o sobie my, jest się takim, jak miejsce, w którym się jest."
/ Z. Z. , "Granica"


Wielka Sobota, pamiętne ognisko. :)

Zakończenie roku.:)


Kiedyś w niedzielne popołudnie^^

Ustny polski.:)

:)

maturzystka :D

Kasieńka<3    

 Anonym.

4 komentarze:

  1. fajne zdjęcia :D super, że dobrze poszła Ci matura, ja do tego egzaminu mam jeszcze trochę czasu ;)
    Niezłą ekipę załatwili Wam na dni miasta, u mnie podobno będzie Lemon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i świetnie że matematyka nie była dla Ciebie tak trudna.. :) bo to głowna bolączka chyba :D
    Aż mi przypomniałąś że powinny tez być dni mojego miasta :)
    Ja bym wyjezdzala, sprobowala jesteś młoda , zawsze możesz wrocic jak cos będzie nie tak :)
    pozdrawiam
    http://mvegaslas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że matura poszła tak jak przypuszczałam w Twoim przypadku czyli bez bólu :) mam nadzieję, że nie zrezygnujesz i dalej będziesz o siebie walczyć, ten Twój potencjał szczególnie intelektualny jest olbrzymi więc nie czyń grzechu "zaniechania" i nie odpuszczaj sobie :) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam blisko do tej miejscowości w której mieszkasz :D
    http://smileforcat.blogspot.com - :)

    OdpowiedzUsuń